In 2 minuten perfecte benen met deze hamstring work-out - Bedrock
#video

In 2 minuten perfecte benen met deze hamstring work-out

Barre tutorial aflevering 3: de Glute press

Lisa Smidt

Samen met Barre trainen voor sterke spieren en een lenig lichaam. Noelle Mos van BarreConcept Nederland licht in deze vierdelige BEDROCK Barre-tutorial elke week een speciaal onderdeel uit. Deze week: de Glute press.

Deze 2-minute workout is perfect voor je hamstrings, kuiten en bilspieren. Je begint met twee handen aan de barre (de houten leuning die wordt gebruikt voor balletoefeningen), maar je kunt natuurlijk ook gewoon een stoel gebruiken. Voor het beste resultaat is het belangrijk dat je tijdens de oefening je buikspieren aanspant en let op een rechte rug. Je voeten zet je parallel neer, de beweging die je met je benen maakt wordt ook parallel uitgevoerd. Het werkbeen houd je gebogen. Vergeet na de oefening niet om goed te rekken en te strekken!

Meer van dit soort artikelen op je wall?
Like Bedrock!

Meer Bedrock

Vergeetachtig? Beweging helpt je op weg naar een beter geheugen

Wanneer je je agenda afstemt op je biologische klok, kan dit je veel gezondheidsvoordelen bieden

Zo lang duurt het voordat je ‘out of shape’ bent (en het is minder snel dan je denkt)

Hoe je door te dansen leert loslaten

Een dansoefening zodat je leert vrijer bewegen

Stress? Probeer deze spring-oefening

The Waves: herstel met deze oefening de connectie tussen verschillende lichaamsdelen